✿Be Yourself✿
My Cat Sleep in Bathroom

Wednesday, November 2, 2011 @ Wednesday, November 02, 2011 | 0 Rainbow [s]

hey2!! korang nampak tak tajuk entry kali niyh?
huarhhuarhhuarhhuarh
gelak lah korang sepuas2nya..

yupz mang betol pon tbe2 kucing aku wat perangai pelik iaitu tidur dalam bilik air?
susah lah aku nak melepas.
adooii..

bia lah kat dia nama kucing aku ni Omey..
dye betina.gemuk n ekor ketot.
hahaha
dye ni jenis suke gigit kaki orang so jage2 la kaki korang sebab dye taleh menyendeh at kaki yang lembut macam aku !
(perasan jap)

btw aku ade tangkap gmbar dye ..
nak tengok tak? ouke aku akn tunjukkan kat korang !

inilah kucing aku yang paling gemok tue? comel kan?

ngendap dye.. omey nga watpe tue?


bilik air aku yang agak serabut hahaha


cari cicak la kot hahaha

yang tuh jela gmbar dye aku sempat tangkap pon !
pape pon aku sayang sangat kat kucing aku tuh !
i LOVE u OMEY !!
 byeee~



Older Post | Newer Post
✿Owner✿

Assalamualaikum Buddys
Rabbit (s)
Welcome To Azie's Blog .
Be nice here .
Don't be Copycats and Annoying here .
If copycats still here please click CTRL + W .

Thanks Reader (s) ♥


✿Click Here✿

Entry Me Linkies


✿Let's Speak!✿

Recommended By Cbox


✿Big Claps✿

Template by : Sharanichi Potter
Full Edited : Azie Hanini

Best View only at GOOGLE CHROME (:


✿Likes Here✿


✿Music✿