✿Be Yourself✿
FUCK U!!

Wednesday, September 21, 2011 @ Wednesday, September 21, 2011 | 0 Rainbow [s]

assalamualaikum..
nmpak tak entry kali niyh..
nampak kan?

sape tak kenal perkataan yg bernama FUCK tue arn?
semua orang kenal arn?
taw kenapa Azie tulis sal tue!!

tadi sebelum Azie balik umah ade lha mnusia ni lalu sblah Azie
dye naik mtor..
tuptuptup
my bF.
tapela arn?

tiba2 cmne tah Azie tgk jew.
dye naik mtor nan adeq dye..
tbe2 jew adeq dye selambe jew g tnjuk 


ni adeq dye..tak hensem pon tapi mlut cam @#$%*&!




taw Azie cakap ape..
$#!@%^&*
faham2 jelaa..
termasuk Azie maki kat Bf Azie tuh!!
sebelum ni kteowg tngah gduh.

kalau boleh arn Azie nak cakap camni..



bagus tak?
padan muka mau kasi FUCK aq pon blh lha!!
ade JARI!!
puas hati?!
duk caye sgt nan pmpuan yg pnah ktuk dye sgale tue..
truskan!!
aq tak kesah!!
nak fitnah aku!
dipersilakn!

tapi tak payah lha nak usya pelik kat aku tak tentu arah!
ingat aku suka!!
nak pukul aku smpai pengsan?!
buatlah!!

aq saman kau rm500000
tade sape nak tolong kau termasuk lah family kau BELEN!!
cakap aku BELEN konon!!
Aku sebarkan rahsia kau yang pling terbesar baru kau taw!!
mau kau nak melutut kat aku!!

aku suruh kau cium kaki aku smapi 1001 malam bru aq maafkn!!
sape lagi yg ckap aq jhat?!
mau jumpa aq dulu jgn nak backup sesuka hati lha!!

n tak perlu lah kau nak tunjuk blog aku ni kat geng kau lah!!
tade kena mngena nan sape2 yg bckup dye!!
aku ade msalah nan owg yg cari pasal nan aku dulu dan mengatakn yang aku cari pasal dlu!!

geraamm taw tak?!
dalam hadis pernah mengatakn:
sesiapa yang memfitnah kaumnya sendiri seumpama makan daging orang yang kau fitnah tersebut..

tgk dalam hadis pon tertulis..
fitnah lah lagi perempuan!!
sampai mati aku takkan maafkn kau!!

assalamualaikum!!
byee~!



Older Post | Newer Post
✿Owner✿

Assalamualaikum Buddys
Rabbit (s)
Welcome To Azie's Blog .
Be nice here .
Don't be Copycats and Annoying here .
If copycats still here please click CTRL + W .

Thanks Reader (s) ♥


✿Click Here✿

Entry Me Linkies


✿Let's Speak!✿

Recommended By Cbox


✿Big Claps✿

Template by : Sharanichi Potter
Full Edited : Azie Hanini

Best View only at GOOGLE CHROME (:


✿Likes Here✿


✿Music✿